Категорії
×
Реєстрація

Профіль

Дані для реєстрації

Вхід

Введіть ім'я
Введіть прізвище
First name is not valid!
Last name is not valid!
Це не адреса електронної пошти!
Введіть адресу електронної пошти
This email is already registered!
Введіть пароль
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Підтвердіть згоду з правилами та умовами
E-mail або пароль неправильний!

Запитання і відповіді

1.Який графік роботи офлайн- та інтернет-магазину «ILOVEMOMMY»?

Офлайн та інтернет-магазин працює за наступним графіком:

понеділок–субота з 9.30-19.00, неділя - вихідний.

Усі повідомлення про вихідні дні та свята анонсуються у шапці сайту та у соцмережах.Замовлення на сайті приймаються цілодобово.

2.Чи потрібно реєструватись на сайті для оформлення замовлення ?

Реєстрація на сайті є необов’язковою для оформлення замовлення!

Зареєструвавшись на сайті ви маєте змогу переглядати історію замовлень, а також отримувати інформацію про «Новинки» та акції магазину «ILOVEMOMMY» .

3.Чи можна скасувати замовлення або відмовитись від деяких позицій із нього?

Змінити або скасувати замовлення Ви можете у власному профілі на сайті, за одним із номерів телефону  - (096) 333-10-33 / (067) 373-11-49, а також повідомивши на електронну адресу: ilovemommylviv@gmail.com

4.Чи асортимент з інтернет-магазину представлений  в офлайн-магазині і чи можна придбати товар без оформлення замовлення у м. Львів?

Усі позиції на сайті  - є в наявності на складі та в магазині за адресою: м. Львів, вул. Торф’яна, 25А.

З метою оптимізації  часу та зручності ви можете зробити замовлення на сайті, вказавши у способі доставки «Самовивіз» або ж у залі магазину скористатись монітором самообслуговування. Після того, як ви зробите замовлення, товар резервується до 5-ти робочих днів, протягом яких Ви можете оглянути/ придбати його.

5.Чи можна відмовитись від товару у діючому магазині при огляді замовлення зробленого через сайт?

Ви можете змінити позиції в замовленні та обрати лише актуальні для вас.

6.Чи відрізняється ціна на сайті та в роздрібному магазині?

Уся інформація щодо ціни та наявності товару на складі є актуальною як для офлайн-, так і для інтернет-магазину.

7.Чи працюємо ми під замовлення товару, якщо його немає на сайті? І як часто відбувається оновлення товару на сайті?

Зробити замовлення ви можете лише на ті позиції, які відображаються на сайті, під індивідуальні замовлення не працюємо.

Оновлення асортименту та розмірної сітки відбувається кожного дня, Ви можете переглянути у розділі «Новинки».

Також ви можете скористатись функцією «Підписка про надходження» на сторінці товару, вказавши свій e-mail, і коли позиція, яка вас зацікавила або розмір знову з’явиться в наявності, вам прийде повідомлення на пошту.

8.Як відмовитись від розсилання інформації про «Новинки» магазину?

Відмовитись від розсилки ви можете безпосередньо наприкінці листа, отриманого вам на пошту або ж у власномукабінеті на сайті у розділі «Підписка на новини».

9.Чи може змінитись замовлення і ціна, в процесі його виконання?

Вартість замовлення відповідає сумі обранихпозицій, без врахуванням способу доставки та оплати.

10.Чи працюємо по системі дропшипінг?

Працюємо за умови 100% передоплати замовлення, знижок чи бонусів не передбачається.

 Замовлення здійснюється безпосередньо на отримувача (ім’я, прізвище, місце доставки), в коментарі вказуєте дані посередника, для зв’язку із менеджером магазину.

11.Як можна придбати подарунковий сертифікат і як ним скористатись?

Подарунковий сертифікат ви можете придбати як у магазині у м. Львів, так і в інтернет-магазині за посиланням: https://ilovemommy.com.ua/ua/gift-certificates.html.

Скористатись сертифікатом ви можете пред’явивши продавцю-консультанту при покупці або ж зазначивши код сертифікату при здійсненні замовлення на сайті.

12.Чи може використати подарунковий сертифікат інша людина?

Подарунковий сертифікат магазину «ILOVEMOMMY» є сертифікатом на пред’явника. Будь-яка фізична особа може його пред’явити і придбати товар представлений магазином, на суму зазначену у сертифікаті, одним платежем.

13.Чи можна використати кілька сертифікатів одночасно?

При купівлі товару в офлайн-магазині ви можете скористатись кількома сертифікатами одночасно. У випадку замовлення товару на сайті, ви можете скористатись лише одним з них, так як вам необхідно зазначити лише один код сертифікату (одне замовлення – один сертифікат).

14. Який термін дії має подарунковий сертифікат?

Ви можете скористатись сертифікатом протягом року, з дня його купівлі.

15.Чи можна використовувати один сертифікат декілька разів?

Використанням подарункового сертифікату відбувається одноразово.

Під час купівлі номінал сертифікату списується в цілому, якщо сума покупки менша за суму сертифікату, то різниця між вартістю не повертається. У разі, якщо сума покупки більша за номінал сертифікату, різниця доплачується.

16.Чи є можливість доставки товару за кордон?

Доставка можлива лише на території України.

17.Що робити якщо товар прийшов із браком або неповна комплектація?

Якщо товар не відповідає замовленому або отриманий з браком (з видимими або прихованими ушкодженнями), при цьому він не повинен бути вживаним, мати відповідні ярлики та неушкоджену упаковку, просимо Вас зателефонувати за одним із номерів телефону (096) 333-10-33 / (067)-373-11-49, а також надіслати на електронну адресу ilovemommylviv@gmail.comфото виявленого браку.

Надалі менеджер узгодить з вами усі деталі обміну або повернення.

18. Чи є накопичувальна система? Бонуси?

Накопичувальна система чи додаткові бонуси не передбачаються.

Ви можете отримати безкоштовну доставку при замовленні товару на суму від 900 грн.

19. Чому одразу не приходять реквізити для оплати замовлення після його оформлення?

Замовлення опрацьовуються в порядку їх надходження, менеджер перевіряє наявність усіх позицій із замовлення на складі, надалі телефонує клієнту для підтвердження та надсилає реквізити для оплати.

Також обравшиспосіб оплати Приват 24 миттєво, ви зможете оплатити замовлення за допомогою WayforPay, безпосередньо перейшовши за посиланням. Таким чином ваше замовлення буде опрацьовано в першочерговому порядку.

20.Чи можна відмовитись від частини замовлення, безпосередньо на місці отримання?

На жаль, відмовитись від частини замовлення не можна. Ви можете відмовитись від замовлення цілком, оформивши на сайті нове актуальне для Вас замовлення.

21.Чи можна приміряти одяг і взуття до оплати замовлення?

У випадку, якщо Ви обралиспосіб доставки «Самовивіз» із магазину у м. Львів, ви зможете приміряти одяг і взуття до оплати замовлення.

В іншому випадку, якщо вам не підійшла одна з позицій, ви зможете зробити обмін або повернення, попередньо зв’язавшись з менеджером.

22.Скільки днів посилка знаходиться у пункті видачі?

У відділеннях Нової пошти посилка знаходиться 4 робочі дні, Укрпошти – до 7 днів.Надалі посилка автоматично повертається.

23.Чи відповідає фото і опис товару на сайті вживу?

Уся інформація на сайті щодо ціни, наявності товару та розмірів, фото та реальних замірів є актуальною та відповідає дійсності.

24. Яким методом можна оплатити товар у діючому магазині а також інтернет-магазині?

Оплату замовлення Ви можете здійснити безпосередньо на касі магазину у м. Львів готівкою чи безготівково, оплата на картку Приват Банк, а також скориставшись миттєвою оплатою Приват24 (платіжна система WayforPay).

25. Що робити якщо оплачений товар не був доставлений?

Товар, який відправляємо в інші міста України - застраховано.

У разі відсутності Вашого товару (за будь-яких причин) на точці видачі, обов'язково повідомте нам за номером телефону (096) 333-10-33.

26.Чи безкоштовна доставка наложеним платежем, якщо сума вище 900 гривень?

Доставка до відділення Нової Пошти і Укрпошти безкоштовна при замовленні на суму 900 грн., проте, у випадку післяплати вам необхідно буде оплатити послугу переказу коштів (Нова Пошта - 20 гривень+2% від суми, Укрпошта – 1% від суми, але не менше 10 гривень).

To top